
FirstEETkit
K-EET was op zoek naar een digitale oplossing om ouders en professionals eerste hulp en ondersteuning te bieden bij eetstoornissen.

Zilveren Kruis Wijzer
Zilveren Kruis wilde de zorg nòg dichterbij brengen voor mensen.

Terre des Hommes
Terre des Hommes wil meer mensen actief vragen zich aan te sluiten bij de strijd tegen kinderuitbuiting.

CSG & Ministerie
CSG en de overheid wilden een campagne, zodat slachtoffers van seksueel geweld eerder bereidt zijn om een melding te doen.

Innoboost
Innoboost groeit en wilde een professionaliseringsslag maken op het gebied van communicatie.

Blisss
Blisss was op zoek naar een nieuwe huisstijl en website.

UNICEF
UNICEF wil meer kinderen helpen en zijn daarom altijd op zoek naar extra (vaste) donateurs.

Simon van Acht
Simon zocht naar een nieuwe tone of voice en copy voor zijn website.

De Stadstuin
De Stadstuin wilde meer ruimtes kantoorplekken en vergaderruimtes verhuren.

Province of Utrecht
De provincie Utrecht wilde haar online presence verbeteren, zodat meer inwoners en betrokkenen weten wie ze is en wat ze doet.

Inner Alchemy Cards
Groene Genen wilde een kaartenset ontwikkelen die mensen helpt hun innerlijke potentieel voor duurzaam leiderschap te ontdekken — en dat te vertalen naar hun team en organisatie.

CJG Rijnmond
CJG Rijnmond wilde een campagne lanceren die ouders helpt een bewuste keuze te maken over het wel of niet vaccineren van hun kind – zonder te sturen of overtuigen.